skip to Main Content

Bestellen

Bij Lifetime Petfood is een bestelling plaatsen eenvoudig:

Stap 1: Plaats het gewenste product in uw winkelmand.
Stap 2: Controleer de producten in uw winkelwagen en ga verder naar afrekenen.
Stap 3: Log in tijdens het afrekenen (hiermee spaart u bonuspunten) of vul uw gegevens in.

Stap 4: Kies de gewenste verzendmethode of kom uw producten afhalen aan onze afhaalbalie.

Stap 5: Betaal uw bestelling.

Per mail wordt u op de hoogte gehouden van uw bestelling en de verzending van uw bestelling.

Bij Lifetime Petfood heeft u drie mogelijkheden: Verzendkosten, gratis verzending en afhalen.

Verzendkosten
Nederland: Is uw bestelling lager dan €100,00, dan betaalt u voor een levering binnen Nederland €4.95
België: Voor bestellingen welke geleverd moeten worden in België betaalt u € 5,95 verzendkosten voor een bestelling lager dan € 100,00

Gratis verzending
Nederland: Wanneer uw bestelling groter is dan €100,00, dan betaalt u geen verzendkosten.
België: Wanneer uw bestelling groter is dan €100,00, dan betaalt u geen verzendkosten.

Afhalen
U kunt uw bestelling alleen op  afspraak afhalen.

afhaaladres;:

Slachthuiskade 12 F
7602 CV Almelo
Nederland

Lifetime Petfood biedt de mogelijkheid uw bestelling te annuleren of te wijzigen tot het moment dat de bestelling gereed staat voor verzending. Wanneer u een bestelling wilt wijzigen of annuleren kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen u informeren over de te ondernemen stappen.

U bereikt de klantenservice via:

Mail:             info@lifetimepetfood.nl
Telefoon:     +31 – (0)85 -1306406

Heeft u een andere vraag over uw bestelling of hoe te bestellen?
Kijk dan de pagina ”veelgestelde vragen” of neem contact op met onze klantenservice.

Betalen

U kunt uw bestelling op de volgende manieren betalen:

      iDeal

        Bancontact

      PayPal (+€2,00)

        Klarna  (+€2,00)

       Pinnen of contact tijdens het afhalen.

Ondervindt u betalingsproblemen of heeft u vragen over uw betaling, neem dan contact op met onze klantenservice.

Lifetime Petfood maakt gebruik van het gecodeerd versturen van gegevens. Deze Secure Sockets Layer (SSL) techniek maakt het mogelijk dat alleen de ontvanger de gegevens kan lezen.

Om gebruik te kunnen maken van een kortingscode moet u ingelogd zijn op uw account. Alleen dan accepteert de webshop een kortingscode.

Tijdens het bestellen kunt u de kortingscode invoeren in de winkelmand of tijdens het betaalproces. Dit doet u door uw kortingscode in te voeren in het vak ”kortingscode gebruiken”.

Let op: Kortingscodes zijn hoofdlettergevoelig.

Heeft u een andere vraag over betalen, het betaalproces of een kortingscode?
Bekijk dan de pagina ”veelgestelde vragen” of neem contact op met onze klantenservice.

Bezorging

U kunt uw bestelling afhalen aan onze afhaalbalie, maar u kunt uw bestelling ook laten bezorgen op een door u opgegeven adres in Nederland of België.

Aan onze afhaalbalie kunt u uw bestelling afhalen tot 10 dagen na bestelling. Hierna wordt uw bestelling automatisch geannuleerd. Mocht u onverhoopt uw bestelling later willen ophalen neem dan contact op met onze klantenservice.

Wanneer u een bestelling plaatst voor 16:00 uur wordt uw bestelling nog diezelfde dag verzonden. Dit met uitzondering van zaterdag en zondag.

Doorgaans ontvangt u uw bestelling de volgende werkdag. Dit geldt zowel voor Nederland als België.
Kan Lifetime Petfood uw bestelling onverhoopt niet binnen de gestelde termijn leveren, dan neemt onze klantenservice contact met u op. Op deze manier bent u altijd op de hoogte van de status van uw bestelling.

U kunt de status van uw bestelling continu volgen. U ontvangt direct na ontvangst van uw bestelling een bevestigingsmail met een overzicht van uw bestelling.
Wanneer Lifetime Petfood uw pakket heeft aangemeld bij PostNL ontvangt u automatisch een Track&Trace code. Met deze code kunt u op de website van PostNL uw bestelling volgen en eventueel een gewenste aflevertijd aangeven.

Wilt u meer weten over bezorging of loopt u tegen een probleem aan?
Neem dan contact op met onze klantenservice of kijk op de pagina ”veelgestelde vragen”.

Account

U kunt een account aanmaken door u te registreren op onze website. Klik hiervoor rechts bovenaan de pagina op ”Mijn Account”.

In het scherm dat opent wanneer u hier op klikt, vult u al uw gegevens in.
Wanneer u dit gedaan heeft, controleert u uw gegevens en klikt u op ”Account Aanmaken”.

U ontvangt direct na het aanmaken van uw account een bevestigingsmail met een link. Door op deze link te klikken activeert u uw account.

Tip: Vul alle gegevens correct en zo volledig mogelijk in. Dit geldt ook voor uw geboortedatum en de geboortedatum van uw huisdier. Hiermee kunt u extra punten sparen in ons ”Lifetime Spaarprogramma”.

Kunt u niet inloggen? Doorloop dan de onderstaande acties totdat het inloggen lukt.

  • Controleer of u uw juiste email adres en wachtwoord heeft ingevoerd.
  • Bent u uw wachtwoord vergeten? Vraag op de pagina ”Mijn Account” een nieuw wachtwoord aan.

Lukt het na deze stappen nog niet om in te loggen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Wilt u uw gegevens aanpassen? Dit kan eenvoudig op uw account pagina.
U komt hier door te klikken op ”Mijn account”.

Heeft u nog vragen of uw account, of komt er niet helemaal uit.
Kijk dan op de pagina ”Veelgestelde Vragen” of neem contact op met de klantenservice.

Lifetime's Spaarprogramma

Wilt u ook sparen voor geweldige voordelen? Dit is eenvoudig.
Tijdens het aanmaken van een account kunt u aangeven of u wilt deelnemen aan het spaarprogramma van Lifetime Petfood.

Heeft u reeds een account? U kunt ook dan eenvoudig aangeven dat u mee wilt doen aan het spaarprogramma door dit aan te geven op de pagina ”Mijn account”.

Wist u dat?  U uw gespaarde punten ook kunt schenken aan een goed doel? Ieder jaar kiest Lifetime Petfood een nieuw goed doel om geschonken punten aan te doneren. Dit jaar is het goede doel: Stichting Hulphond Nederland.

Neemt u deel aan het Lifetime Spaarprogramma dan ontvangt u twee keer per jaar een kortingsbon. Deze bon kunt u eenvoudig verzilveren in de webshop of aan onze afhaalbalie.
Elk punt dat u spaart is €0,10 waard. U ontvangt punten bij de volgende acties:

  • Aanmaken van mijn account.
  • Op uw verjaardag
  • Op de verjaardag van uw huisdier.
  • Bij elke €10,00 besteding in de webshop of aan de afhaalbalie.
  • Bij elke bestelling groter dan €49,00.
  • Bij aankopen van producten, waarbij aangegeven staat dat u extra punten spaart.

U kunt uw gespaarde saldo eenvoudig verzilveren.

In de webshop:
Tijdens het controleren van uw winkelmand of tijdens het betaalproces kunt u een kortingscode invoeren. Voer hier de door u ontvangen code in, en uw saldo wordt automatisch verrekend in de winkelmand.

Aan de afhaalbalie:
Wanneer u uw bestelling wilt ophalen en betalen aan de afhaalbalie kan onze medewerker uw punten verzilveren. Neem hiervoor de door u ontvangen kortingscode mee.

Schenken aan een goed doel:
Op de pagina ”Mijn Account” kunt u aangeven dat u uw punten wilt schenken aan aan goed doel. Lifetime Petfood schenkt aan het einde van het jaar alle gedoneerde punten aan een goed doel. Dit jaar is het goede doel: Stichting Hulphond Nederland.

Heeft u meer vragen over het spaarprogramma, de door u gespaarde punten of over het verzilveren van uw punten?
Kijk dan op de pagina ”Veelgestelde Vragen” of neem contact op met de klantenservice.

Retourneren

Nadat u een bestelling heeft geplaatst kunt u binnen 14 dagen afzien van uw bestelling. Na 14 dagen vervalt het herroepingsrecht.

U kunt uw bestelling retour sturen naar Bloemendal Diervoeders BV, Slachthuiskade 12 – F 7602 CV  Almelo.

Stuur ook de bijgeleverde pakbon weer mee terug. U ontvangt het betaalde bedrag binnen 5 werkdagen weer retour.

Let op: Wanneer u het ontvangen product reeds heeft geopend en/of gebruikt vervalt het recht op retourneren van het product.

Heeft u een product beschadigd ontvangen?
U heeft dan 14 dagen de tijd om uw product te retourneren. Na 14 dagen vervalt dit recht.  Stuur svp een foto van het beschadigd product  naar onze info@lifetimepetfood.nl. of via Whatsapp naar 06-51627145.  Wij bellen of mailen U z.s.m. om de afhandeling te bespreken.

Wanneer u kiest om het aankoopbedrag te laten crediteren hangt het van de manier van bestellen af hoe u uw geld terug krijgt.

  • iDeal: we storten het bedrag terug op uw rekening.
  • Bancontact: we storten het bedrag terug op uw rekening.
  • PayPal: we storten het bedrag terug op uw PayPal account.
  • Klarna: Klarna stort het bedrag aan u terug.

Heeft u meer vragen over het retourneren van uw product of het crediteren van het aankoopbedrag?
Kijk dan op de pagina ”Veelgestelde vragen” of neem contact op met onze klantenservice.

Klantenservice

U kunt op verschillende manier contact opnemen met onze klantenservice.

Telefoonnummer:
U kunt Lifetime Petfood bereiken op: +31 – (0)85-1306406

Per mail:
U kunt Lifetime Petfood bereiken op: info@lifetimepetfood.nl

Contactformulier:
U kunt Lifetime Petfood bereiken via het contactformulier op de site.

Heeft u een klacht? Vul het contactformulier op de webshop in of stuur een mail naar info@lifetimepetfood.nl
Omschrijf uw klacht altijd zo uitgebreid mogelijk.

Lifetime Petfood streeft ernaar te reageren op uw klacht binnen 48 uur na binnenkomst van de klacht.

De klantenservice is op werkdagen bereikbaar tussen 09:00 en 17:30 uur.

Afhaalbalie en winkels

U kunt de door u bestelde producten afhalen aan onze afhaalbalie.

De openingstijden van de afhaalbalie zijn:

Zondag:        Gesloten
Maandag:     Gesloten
Dinsdag:       Gesloten
Woensdag:   10:00 uur – 12:00 uur  /  14:00 uur – 17:30 uur
Donderdag:  10:00 uur – 12:00 uur  /  14:00 uur – 17:30 uur
Vrijdag:         10:00 uur – 12:00 uur  /  14:00 uur – 17:30 uur
Zaterdag:      09:00 uur – 14:00 uur

U vind onze afhaalbalie met gratis parkeermogelijkheid aan de:

Slachthuiskade 12F
7602 CV Almelo
Nederland

Lifetime Petfood honden- en kattenvoer is verkrijgbaar in meerdere winkels verdeeld over Nederland.

Wilt u weten of er een winkel bij u in de buurt aanwezig is?
Dit kunt u vinden door op hier te klikken.

Heeft u nog vragen over de afhaalbalie of waar een winkel te vinden?
Kijk dan op de pagina ”Veelgestelde vragen” of neem contact op met de klantenservice.

Ook nieuwschierig welke grote voordelen u kunt hebben als verkooppunt van Lifetime Petfood?

Neem dan vrijblijvend contact op via:
– info@lifetimepetfood.nl

Informatie

Lifetime Petfood is een webshop van Bloemendal Diervoeders B.V.

K.v.K.: 06082145
BTW  : NL806093936B01

Op producten welke aangeschaft zijn via onze webshop gelden de wettelijke garantietermijnen. Dit houdt in dat de producten doen wat u er redelijkerwijs van mag verwachten.

Regelmatig lanceert Lifetime Petfood via haar sociale media kanalen winacties.
Deelname aan deze win-acties is vrijblijvend, en u stemt door het deelnemen in met de AVG-richtlijnen van Lifetime Petfood.

U kunt maximaal één win-actie winnen per kalenderjaar.

Close search
Winkelmand
Back To Top